Technical support

Kompleksowo pomagamy naszym klientom rozwiązywać problemy

Dlaczego właśnie nasze wsparcie?

Gwarancja Zadowolenia

Dzięki naszemu wsparciu możliwe jest zachowanie możliwie największego poziomu bezpieczeństwa danych i sieci, optymalne zarządzanie sieciami i infrastrukturą IT, minimalizowanie kosztów wynikające z pojawiających się awarii, a także zapewnienie niezawodności systemu i wybór optymalnych rozwiązań technologicznych dostosowanych do Państwa potrzeb.

Gwarancja Zadowolenia

Dzięki naszemu wsparciu możliwe jest zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i sieci, optymalne zarządzanie sieciami i infrastrukturą IT, minimalizowanie kosztów wynikające z pojawiających się awarii, a także zapewnienie niezawodności systemów i wybór optymalnych rozwiązań technologicznych dostosowanych do Państwa potrzeb.

Zapewniamy naszym klientom odpowiednie wsparcie na każdym etapie współpracy.

Zapraszamy do skorzystania z naszych wszechstronnych usług wsparcia technicznego. Zapewniamy naszym klientom odpowiednie wsparcie na każdym etapie współpracy. Jeśli mają Państwo problem z infrastrukturą IT lub siecią – zapraszamy do skontaktowania się z nami. Poniżej prezentujemy zakres realizowanej przez nas pomocy i wsparcia technicznego.

Trzecia linia wsparcia technicznego

Trzecią linię wsparcia technicznego tworzą specjaliści angażowani w naprawę awarii oraz analizowanie i eliminację problemów związanych z funkcjonowaniem sieci, oraz infrastruktury sieciowej.

Jeśli mają Państwo problem związany z działaniem systemów, zapraszamy do skorzystania z konsultacji z naszymi ekspertami, którzy w skuteczny i fachowy sposób przedstawią optymalne rozwiązania mające na celu zażegnanie awarii lub incydentu w funkcjonowaniu systemów IT.

Wsparcie przy zgłaszaniu problemów u producentów i podczas awarii systemów

Pośredniczymy w zgłaszaniu awarii lub problemów ze sprzętem i oprogramowaniem u producentów. Nasi eksperci w fachowy sposób zgłoszą usterkę w Państwa imieniu i możliwie jak najszybciej przedstawią oraz podejmą działania zalecane przez producenta.

Wsparcie techniczne i konsultacje w zakresie sieci i bezpieczeństwa systemów

Konsultując z nami zagadnienia związane z projektowaniem, wdrażaniem, utrzymywaniem oraz eksploatacją sieci, a także systemów bezpieczeństwa, mogą Państwo uzyskać fachową opinię i zalecenia ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i branżową wiedzą. Dzięki wsparciu technicznemu NetFormers dział IT Państwa firmy wspierany będzie przez kompetentnych specjalistów.

Potrzebne wsparcie?

Zapraszamy do skorzystania z outsourcingu wsparcia technicznego infrastruktury sieciowej, systemów sieciowych oraz całych działów IT. Zachęcamy do skontaktowania się z nami i pozyskania wstępnej oferty.

Zamów wsparcie